Wednesday 12 Ordibehesht 03

روش کامل ثبت نام و کسب درآمد در سایت کوین تی پلی «cointiplay»

چـند روش عـالـی و منـاسب بـرای اشتغال و کسب درآمـد از اینترنـت

روش کامل ثبت نام و کسب درآمد در سایت کوین تی پلی «cointiplay»

۵۱ بازديد
Earn Free Bitcoin 
  « 
cointiply »   
اول از همه باید بگم این سایت دارای نسخه موبایل می باشه که میتونید از گوگل پلی دانلود و داخل گوشی نصب کنید.
روش های فعالیت و دریافت بیت کوین
  • مدیر سایت کوین تی پلی مبلغ 100 کوین به عنوان پاداش برای ثبت نام پرداخت میکنه  
  • در هر ساعت دریافت بیت کوین رایگان
  • کسب درآمد از طریق کلیک روی آگهی تبلیغات، انجام آفرها و مینی جاب ها
  • کسب درآمد با پاسخ به سوالات نظر سنجی
  • داشتن بازی های مختلف جهت کسب بیت کوین (در ضمن نیازی به نصب بازی ها نیست)
  • مشاهده فیلم و گوش کردن به موسیقی برای دریافت بیت کوین
دوست من اگر میخوای درآمد خوبی از بیت کوین داشته باشی از این سایت بهتر و مطمئن تر وجود نداره فقط درآمدت به صبر و حوصله شما بستگی داره 
اینم آدرس سایت برای ورود و  ثبت نام     http://cointiply.com
جهت آموزش کامل سایت به ادامه مطلب مراجعه کنید 
   
آموزش کامل ثبت نام و کسب درآمد از سایت «cointiplay»
همین اول اینو بگم که پاداش ثبت نام در سایت کوین تی پلی 100 سکه (کوین) هست
خوب حالا جهت ثبت نام روی آدرس سایت که در زیر قرار داده شده کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام درسایت کوین تی پلی شوید.            http://cointiply.com
First Name  نام خود را در این فیلد وارد نمایید
Email ایمیل معتبر و قابل دسترس خود را در این کادر وارد نمایید.
Password رمزعبور ترکیبی از اعداد و حروف بیش از ۸ حرف برای حساب خود تعیین نمایید..
Confirm Password رمزعبوری را که در فیلد قبل انتخاب کردید، مجددا در این کادر وارد فرمایید.
در انتها بر روی “CREATE YOUR ACCOUNT” کلیک کنید تا ثبت نام شما انجام بشه .
خوب حالا به ایمیل خود مراجعه کنید و بر روی لینک تایید که سایت برای شما ارسال کرده  کلیک کنید تا ۱۰۰ کوین به شما تعلق گیرد.
 دفعات بعد برای ورود به سایت، با وارد نمودن آدرس سایت در نوار مرورگر و مشاهده صفحه اصلی سایت بر روی گزینه “LOGIN” کلیک کنید و در ادامه با وارد نمودن ایمیل و رمز عبور خود وارد سایت شوید.
 حداقل مبلغ برداشت در سایت کوین تی پلای بستگی به روش برداشت شما دارد. اگر بخواهید درآمد خود را به حساب Faucetpay خود منتقل سازید، حداقل مبلغ برداشت ۳۵۰۰۰ کوین است. اگر قصد برداشت مستقیم از طریق حساب داج کوین داشته باشید، این مبلغ ۵۰۰۰۰ کوین است و حداقل مبلغ برداشت برای حساب بیت کوین، ۱۰۰۰۰۰ کوین می باشد.
  1. هر یک ساعت می توانید یک ROLL در این سایت بزنید.
  2. سایت cointiply دارای امتیاز وفاداری یا همان Loyalty Bonus می باشد که به ازای هر روز که به صورت مداوم در سایت آنلاین بشوید و بر روی دکمه “ROLL & WIN” کلیک فرمایید، یک درصد به درآمد شما افزوده خواهد گشت.
عملکرد منوهای بالای سایت
FAUCET
با کلیک بر روی این گزینه، وارد بخش کسب بیت کوین رایگان می شوید. صفحه را به سمت پایین اسکرول نمایید تا به دکمه “ROLL & WIN” برسید. در اینجا شما با تصویری مشابه شکل زیر مواجه هستید.
۱- در این بخش بر روی دکمه “ROLL & WIN” کلیک کنید و کپچا را حل نمایید تا براساس شماره ای که به شما تعلق می گیرد، برنده مبلغی کوین شوید و این مبلغ به حساب شما اضافه گردد. پس از کلیک بر روی دکمه رول، زمان سنجی به شما نمایش داده خواهد شد که مدت زمانی را که دوباره می توانید بر روی دکمه رول کلیک و کسب درآمد نمایید، به شما نشان خواهد داد.
۲- در این قسمت ضریب cointiplier نمایش داده می شود. این ضریب هرچه بالاتر باشد، با هر بار رول زدن، کوین بیشتری نصیب شما خواهد گشت. برای افزایش این ضریب می توانید کارهای مختلفی را از جمله آنلاین شدن روزانه، مدت زمانی بیشتری در سایت بودن، انجام دادن پیشنهادات بخش offerwalls، تماشای ویدیوهای سایت و جذب رفرال های فعال، انجام دهید.
۳- در این بخش جدولی به شما نمایش داده خواهد شد که در ستون سمت چپ، بازه هایی از شماره ها نشان داده می شود و در ستون سمت راست، تعداد کوینی که به هر بازه اختصاص می یابد. بنابراین هنگامی که شما بر روی دکمه رول کلیک می کنید، با توجه به عددی که بر اساس قرعه و شانس به شما تعلق می گیرد، برنده مبلغی کوین بر حسب این جدول می شوید.
VIDEOS
در این بخش ویدیوهایی قرار داده شده است که می توان با تماشای آن ها کوین بدست آورد. متاسفانه بسیاری از ویدیوها برای ایرانیان قابل مشاهده نیست. اما با توجه به تعداد کوین مناسبی که در ازای تماشای ویدیوها به کاربران داده می شود، سعی کنید این بخش را همواره امتحان نمایید و اگر امکان مشاهده ویدیو را داشتید، از آن استفاده نمایید تا درآمد خود را افزایش دهید.
البته همواره به باکسی که می خواهید ویدیوهای آن را انتخاب نمایید، توجه کنید و دقت نمایید که چند کوین در ازای تماشای ویدیو به شما داده خواهد شد. در بعضی از باکس ها ممکن است هیچ کوینی به شما در ازای تماشای ویدیوها داده نشود.
OFFER WALLS
در این بخش مانند سایت های کلیکی، وظایف و پیشنهاداتی قرار داده شده است که با انجام دادن آن ها می توانید کوین بدست آورید. البته اغلب وظایف و پیشنهادات این بخش هم برای ایرانیان قابل اجرا نیست اما اگر بتوانید بعضی از پیشنهادات را به طور کامل به انجام رسانید، تعداد کوین مناسبی کسب خواهید نمود.
تذکر: فقط در صورتی به انجام وظایف بپردازید که کاملا متوجه شوید از شما چه خواسته شده است و قادر باشید به صورت کامل مسئولیت خود را به اتمام رسانید. در غیر این صورت ممکن است اکانت شما مسدود گردد.
MULTIPLIER
این بخش مربوط به یک نوع بازی شرط بندی است. شما میزان شرط را مشخص می کنید و وارد بازی می شوید. استفاده از این گزینه، هرگز به کاربران میلیونر باش توصیه نمی گردد و به همین دلیل آموزشی هم درمورد این قسمت داده نخواهد شد.
اگر به دنبال درآمد سالم و حرفه ای از سایتcointiply هستید، درگیر این بخش نشوید..
PTC ADS
با کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه ی مشاهده تبلیغات می شوید در انتهای صفحه تبلیغات وجود دارد. کافیست در باکس هر تبلیغ، بر روی دکمه “VIEW” کلیک فرمایید و اجازه دهید زمان مورد نیاز طی شود. در انتها به شما کلمه ای انگلیسی نشان داده می شود که باید تصویر آن را از بین گزینه ها انتخاب کنید تا کوین آن تبلیغ را کسب نمایید.
MORE
با کلیک بر روی این گزینه با زیرشاخه های زیر مواجه می شوید که به توضیح هریک می پردازیم:
  • Browser Games: در این قسمت با انجام بازی های مختلف کوین بدست می آورید. بازی های نسبتا آسان و فراوانی در این بخش وجود دارد که شما به ازای بازی هایی که انجام می دهید تعدادی کوین دریافت خواهید نمود. فقط توجه نمایید که نوار Current Activity در پایین بازی حتما باید به ۱۰۰% برسد تا کوین شما از بازی ها واریز گردد. این نوار را با انجام بازی های مختلف به ۱۰۰ درصد برسانید. در هنگام نگارش مقاله به ازای هر بار پرشدن این نوار، ۱۶ کوین پاداش داده می شود.
  • Referrals: این بخش مربوط به مدیریت زیرمجموعه هاست. در این بخش می توانید لینک زیرمجموعه گیری خود را دریافت کنید و همچنین تعداد زیرمجموعه های خود و درآمد کسب شده از آن ها را مشاهده نمایید.
  • CPU Mining: در این بخش می توانید با استفاده از قدرت سخت افزار سیستم خود به استخراج کوین بپردازید. استفاده از این بخش با توجه به فشاری که به cpu سیستم کاربران وارد می شود و بازدهی پایینی که برای سیستم های معمولی دارد، توصیه نمی گردد. تنها در صورتی از این بخش استفاده نمایید که از کامپیوتری با سخت افزار قوی برخوردار هستید.
  • Premium: در این بخش با استفاده از درآمد می توانید اکانت خود را آپگرید نمایید. البته با توجه به هزینه ای که آپگریدها دارد و مزایای کمی که نسبت به این هزینه دارند، در حال حاضر این عمل اصلا به صرفه نیست.
  • Recommended Faucets: این بخش را می توان یک بخش تبلیغاتی یا اطلاع رسانی در نظر گرفت که در آن فاست های دیگری معرفی می شوند و می توانید اقدام به ثبت نام در آن ها نمایید.
آشنایی با سایر منوهای پنل کاربری در سایت کوین تی پلای
Name Menu
در بالای سایت، سمت راست، نامی که اکانت خود را با آن ساخته اید قرار دارد. اگر بر روی این نام کلیک کنید منویی آبشاری مشابه تصویر زیر برای شما باز خواهد شد که به توضیح گزینه های آن خواهیم پرداخت.
Dashboard: شما را به داشبورد حساب کاربریتان در سایت cointiply منتقل می کند. همان صفحه ای که در آن می توانید هر ساعت یکبار بر روی دکمه “ROLL & WIN” کلیک نمایید.
Withdraw: از این گزینه برای برداشت درآمد خود استفاده می کنید. سه روش برای برداشت درآمد وجود دارد. می توانید درآمد خود را مستقیم به کیف پول بیت کوین یا داج کوین خود انتقال دهید و یا درآمد را به حساب خود در سایت FaucetHub منتقل سازید. پس از انتخاب روش، کافیست شماره حساب خود را وارد کنید تا درخواست برداشت شما ثبت گردد و در صف پرداخت قرار گیرد. همچنین در این صفحه قوانین مربوط به برداشت درآمد نیز وجود دارد. اگر تا کنون برای خود حساب بیت کوین یا داج کوین نساخته اید می توانید با استفاده از مقالات میلیونر باش به راحتی اقدام به افتتاح حساب بیت کوین و یا داج کوین نمایید.
Activity: در این بخش تاریخچه تمام فعالیت های خود در سایت cointiply را مشاهده خواهید کرد.
Payments: برداشت های خود از سایت را در این بخش می توانید مشاهده و پیگیری نمایید.
Referrals: این گزینه شما را به صفحه مدیریت زیرمجموعه ها منتقل می کند.
Settings / Premium: این بخش مربوط به تنظیمات اکانت است که البته در حال حاضر گزینه خاص و پرکاربردی در آن مشاهده نمی شود.
FAQ: شما را به بخش سوالات متداول سایت هدایت خواهد نمود.
Contact & Support: این گزینه مربوط به بخش پشتیبانی سایت است و برای برقراری تماس با پشتیبانی و مدیریت سایت، می توانید از این گزینه اسنفاده نمایید. فقط دقت نمایید که زبان مکاتبات باید انگلیسی باشد.
Logout: با استفاده از این گزینه، از سایتcointiply خارج خواهید شد.
باکس درآمد
در بالای سایت، درآمد خود را نیز مشاهده می نمایید که در تصویر زیر مشخص شده است.
همان طور که مشاهده می کنید، در این باکس درآمد شما به ترتیب از چپ به راست بر حسب کوین، دلار و بیت کوین مشخص گردیده است.
 برای ورود به سایت کوین تی پلی و ثبت نام در«ایـنـجـا»کلیک کنید
Earn Free Bitcoinمنابع مطالب از سایت www.sarzamindownload.com می باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.