Wednesday 12 Ordibehesht 03

ترفندهای درآمد از سایت FaucetPay و سایت های زیر مجموعه

چـند روش عـالـی و منـاسب بـرای اشتغال و کسب درآمـد از اینترنـت

ترفندهای درآمد از سایت FaucetPay و سایت های زیر مجموعه

۱۷۷ بازديد
FaucetPay یک ارائه دهنده کیف پول میکرو است. شما می توانید بدون پرداخت هزینه از طریق سایت های فاست وجه پرداختی را دریافت کنید و وقتی به حد کافی رسید به کیف پول اصلی خود منتقل کنید. مثل سایت کوین  (coinpot)
سایت فاست پی دارای قسمت MULTIPLY BTC و  لیست فاست ها می باشه که این بازی را توصیه نمی کنم. چون که منو بدبخت و بیچاره کرد در مدت 5 ماه حدود 16 میلیون تومان دو دستی دادم تجویل و اومدم کنار با این حال هنوزم می خواستم بازی  کنم ولی دیگه پول نداشتم هر دفعه  که می باختم پیش خودم فکر می کردم که این دفعه میبرم اما متآسفانه اصلا بُرد وجود ندارد. خوب بگذریم میاییم سراغ آموزش:
اول از همه، شما نیاز به یک....              بقیه آموزش در ادامه مطلب        
 
اول از همه، شما نیاز به یک حساب کاربری در FaucetPay دارید و سپس آدرس کیف پول خود را در پروفایل کاربری خود اضافه کنید. این خلاصه تمام کاری است که شما باید با توچه به روشی که در این سایت نوشته شده باید بدقت انجام دهید!
قبل از هر چیز این مطلب را جهت اطلاع بگم که به غیر از درآمد از این سایت ، قابلیت ذخیره سازی  پول های ارزی را هم دارا می باشه؛ به معنای ساده تر این سایت میکرو والت نام داره و اگر شما کیف پول نداشته باشید از این سایت می توانید از سایت به عنوان کیف پول استفاده کنید.   پرداخت های فوری ارزهای دیجیتال را از هزاران وب سایت دریافت کنید و آن را با هزینه ای بسیار کم به کیف پول شخصی خود برگردانید.

جهت ثبت نام و فعال شدن حساب کاربری به روش زیر عمل کنید.
ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کرده و وارد سایت می شوید و بعد از ورود به سایت بر روی Sign Up کلیک کنید و فرم باز شده را تکمیل کنید.

Username:  یک اسم برا خودتون انتخاب کنید چون دیگه همیشه شمارو با این اسم می شناسند
Email Address:  یک ایمیل یا جی میل واقعی وارد کیند چونکه بعد از ثبت نام سایت فاست پی لینک فعال سازی به ایمیل شما ارسال می کنه.
Password: رمز که تشکیل شده باشه از اعداد و حروف لاتین بین 6 الی 12 عدد
(Password (Repeat: مجدد رمز را وارد میکنید
I accept Terms and Conditions and Privacy Policy: در این جمله نوشته 
سپس بر روی دکمه Sign Up کلیک کنید.
بعد از پایان این مرحله سایت FaucetPay لینک تائید به ایمیل شما ارسال میکنه که باید حتما وارد ایمیل خودتون بشید و روی لینک کلیک کنید تا حساب شما فعال شود. که احتمالا با کلیک کردن روی لینک فغالسازی شما مستقیما به سایت فاست پی هدایت میشوید خوب دیگه کار تمام شد.
دوستان گرامی از حالا به بعد هر موقع خواستید وارد سایت بشید با زدن این گزینه  Sign in و  وارد کردن ایمیل و پسورد به راحتی وارد حساب خودتون در سایت فاست پی میشوید حتی میتونید پسورد ورود را ذخیره کنید که هیچ موقع نیاز به وارد کردن نباشه . 

حالا میخواهیم وارد مرحله کسب درآمد بشیم 
عزیزان توجه داشته باشید که در این سایت 12 نوع ارز اینترنتی داره که میشه ازش کسب درآمد کرد حالا شما با توجه به نظر خودتون از هر کدام که میخوای کسب درآمد کنی باید آدرس کیف پول همون ارز را وارد این سایت بکنی.{از 12 تا ارز هم میشه کسب درآمد کنی}

بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود روی این قسمت LINKED ADDRESSES کلیک می کنید و آدرس کیف پول خودتون را به حساب اصلی خود سایت متصل کنید.

 برداشت موجودی 
هر موقع که دوست داشته باشید میتونید وازد داشبورد حساب کاربری خودتون بشید و با زدن این گزینه WITHDRAW درآمد خود را به کیف پول خودتون انتقال بدید و بعد از طریق صرافی معتبر  به ریال تبدیل کنید.
دوستان من خودم با صرافی پی 98 کار می کنم به دلیل اینکه مورد اعتماده و کارمزد مناسب جهت تبدیل پول های ارزی به ریال داره و مهمتر از همه نمایندگی این سایت در ایران هستش و مجوز ثبت داره به هر حال من فقط پیشنهاد این صرافی را دادم ولی انتخاب با شماست داخل گوگل سرچ بکنی خیلی صرافی می بینی .   


       لینک ورود به سایت         https://faucetpay.io/?r=17930

خواهان موفقیت شما از درگاه خداوند متعال می باشم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.